Tuesday, November 23, 2010

Kekasih yg tak dianggap

salam ....

   hehe td aku dpt special request drpd member aku A bukan nama sebenar ... dia soh aku wat blog pasal dia & dia harap 1 ari nnti budak tu baca blog aku ni & nyesal sebab buat dia mcm tu ... agk2 bdk tu terbaca ke blog aku ni? haha rase mcm x je... ahhh lantak la.. dah ade org mintak tlg kan..so tlg je la... ( A jgn lupe bnjer aku kfc nnti taw,nk dinner plate 2 set ) haha....

   mula2 aku dgar cite ni, sedih pon ade , nk nagis x ley sbb mcm poyo jek kalo nangis haha tp sumpah mmg kesian giler oke member aku ni...haih...ape boley buat ...nasik da jd bubur lambuk  kn.... haih...asyik membebel jek bile masa aku nk cite sal kesah member aku ni kan... oke2 cite dia mcm ni......

  aku bg nama Aidil la kat member aku ni k ( bukan nama sebenar ) & pompuan ni , iaitu awek si aidil ni aku bg dia nama mimi ...  oke.. aidil ni dia junior kpd si mimi ni ... mimi ni atas 2 sem dr aidil ... aidil ni mmg da lama usyar si mimi ni kan... aidil ni pon 1... gatal x betempat..baru part 1 da gatal usyar awek..senior sendiri lak tu haha ( aidil ko jgn marah ek, aku ngah tlong ko ni, saje nk kutuk ko sikit haha) ... ok.. 1 ari mcm mane ntah diorg boleh terjumpa & ditugaskan utk buat 1 projek tu same2... si aidil ni da gelabah biawak da... dia mmg suke kat mimi tp lidah dia kelu je nk tegur si mimi ni..yela , org yg dia dok puja2 selama ni btol2 ade depan mata kan...

start dr projek tu la dia mula bkenalan ngan si mimi tu... dia dok pk mcm mane nk mintak no hp si mimi ni sbb dia ni mmg jenis segan tahap dewa nk mintak bnda2 mcm tu...mmg kurang gentle la mamat ni... pk punya pk last2 dy dpt akal..dia pnjam hp kwn si mimi ni, konon2 nk transfer lagu padahal dia amek no mimi ni... so , start aritu dia pon msg la si mimi ni... si mimi ni pulak mmg x layan sgt msg2 org x knal.. lepas dia knal kan dri dia baru la mimi reply.. tu pon mcm nk x nk jek... setiap kali msg mesti mimi akn mintak excuse ..mcm2 alasan dia bg... alasan selalu dia bg nk g mandi & nk g mkn... haih...mcm x logik jek...x kan la minah ni x de keje lain selain mandi ngn mkn je kan...pelik2...pastu si aidil ni da resah smcm jek...x taw pe nk buat utk pikat minah ni..pk punya pk last2 dia try 1 tektik ni ( aku sndiri pon x taw tektik pe yg dia guna sbb dia x nk kasi taw aku pon ) ..fuhhhh mmg berjaya la... mimi ni mmg dok msg + caring giler kat aidil ni...pantang aidil x sihat cpt je dia anta ubat... siap bg vitamin ag kat si aidil ni masa mggu nk exam utk kasi kuat sikit bdn aidil tu .. masa ni diorang x caple ag.. sbb 2 2 nk focus kat final exam...

masa ngah cuti sem tu mmg kaw2 diorg msg smpai kan nk mandi ngn berak pon si aidil ni bwk hp dia... so si aidil ni pon kasi ayat cintan kaw2 punya la kat mimi ni... x lama pastu diorang pon caple ...yg agak sweet nyer tarikh diorg caple sama ngan tarikh hari jd mimi .... si aidil ni sggup ke perak semata mata nk jumpa & smbut birthday mimi ni ... lupa lak..si aidil ni budak kuantan... so agak jauh la dr kuantan ke perak tu..mujur la aidil ni ade sedara kat penang..so dia stay la jap kat umah sedara dia tu.... masa ni  mmg hangat tol diorang becinta... asyik ber sms jek... smpai la sem baru da start..masa ni lg la seronok diorg sbb ari2 ley jumpa.... hubungan diorg masa ni masih baik... tp.... tibe2 je aidil dpt rase kan yg si mimi ni da lain... 999.99% lain giler...


ape bnda je yg mimi berubah ek? meh sini nk senaraikan :

1 : mimi x pnh pon msg aidil dlu...kalo aidil x start mmg x kn bebunyi la hp si aidil tu.. kalo la aidil koma sebulan rase nyer mmg dia x taw sbb dia mmg da x amek taw lgsg pasal si aidil ni..aidil lak sibuk dok amek taw sal dia... yg aidil ag geram nya ... bila aidil msg "bz sgt ke awk " mimi cpt je reply "x la...x bz pon..ngah duduk je, awk da mkn? tgah wat ape tu " huh...mmg hot glerr la si aidil ni kan... bkn ape... asal lepas dia msg baru mimi ni nk tnya da mkn ke, tgah pe tu la ..npe sblum tu dia x anta msg lgsg?dlu dia x mcm ni... (aidil da mula rase pelik )

2 : tiap kali aidil ajak jumpa ade je alasan nya..pening la penat la ( aidil pelik ag, dlu x mcm ni pon)

3: mimi marah aidil bile aidil ckp yg mimi da berubah....cntoh... "awk tu yg tak faham sy, sy sibuk awk taw tak, sy x de mase nk lyn msg2 awk tu"

4: aidil mgadu yg dia sakit pd mimi tp mimi buat bodoh je..x amek taw lgsg

5: aidil hnya di perlukan bila mimi nak mintak sesuatu

6: tiap kali kuar mimi dok cite mslh dia je..bile aidil cite mslah aidil dia terus wat muka bodo je

7: 15 msg aidil anta 1 je mimi balas

8: mimi sgt2 malu nk kenal kan aidil pd kwn2 dia... ( ada sekali tu dia masa dia ngah date ngan aidil,member mimi call ajak teman dia kuar,sedangkan masa tu dia mmg da kat luar, mimi tinggal kan si aidil ni terkontang kanting sorg2, aidil ttp tggu smpai mimi abis jln2 ngn member dia tu utk balik sama2 ngan mimi)

9:mimi selalu pndg rendah pd aidil
& mcm2 ag...si aidil ni x sggup nk cite sume nya kat aku.... tp dia kata si mimi mmg da pelik giler da...dia syg gilerrr kat minah ni tp tibe2 minah ni wat hal pulak...ni pesanan aidil buat mimi "awk sy syg awk sgt2, x kan ade insan lain yg sy syg selain awk, tolong la jd mimi yg sy kenal dulu "

haih...aku pon pening ngan mamat ni...aku rase la minah ni mmg da x suke kat aidil & mgkin jugak mimi ni da ade org lain aku rase..da penat da aku ckp kat aidil ni soh lupe kan mimi tp dia degil..nk jugak kat mimi tu...dia kata  mimi tu cinta mati dia....haih... kpd mimi ...jgn la wat mcm ni kat kwn aku ni...dia syg ko sgt...ko kene hargai dia mcm dia hargai ko..

haih...mcm2 hal...ok aidil aku da laksanakan pon amanat ko tu hehe...tol kan sume yg aku cite td?x de tokok tambah kan? haha...ok la..tu la luahan seorang shbt kpd aku.... fuhhh penat oke aku dgar dia cite kat aku...aku dok menaip ni pon penat gak.... haha... masa dok story tu aidil ade ckp yg skg ni dia rase dia tu x ubah mcm "kekasih yg tak di anggap" huhu....sian lak aku dgar nya..... sape2 rase nk kenal ngan aidil ni msg @ call la no dia... 013***899* ...ok?? daaa..... =)

No comments:

Post a Comment